Benvinguts al Vostre Blog

Hem pensat que era hora d’unir-nos tots els que ens dediquem a ensenyar ANGLÉS professionalment. L’objectiu és que puguem intercanviar experiències i materials i formar-nos. Volem convertir-nos en un punt de trobada dels professionals de l’anglés i organitzar jornades, xarrades i seminaris. Volem ser la veu dels professionals de l'anglés i col·laborar amb tots els relacionats amb l'anglés i amb l'administració educativa i que se’ns tinga en compte com a interlocutors a l'hora de prendre decisions.

An association to unite us all who teach English professionally has been created. The aim is to share experiences, exchange materials and encourage further training with conferences, lectures and debates and ultimately become the voice of teachers of English and liaise with all those involved and especially with our educational authority.

Tuesday, 14 February 2012

Digital Storytelling

 APAVAC is pleased to announce that as promised at our first conference, the workshop
                     "Digital StoryTelling" 
 by IULMA (Instituto Interuniversitario de Lenguass Aplicadas) is being held on 2 and 3 March 2012. That is a Friday from 16.00 to 21.00 and Saturday from 9.00 to 14.00. It covers the equivalent of 10 hours and will be certified by "Servei de Formació del Professorat de la Universitat de València". The venue is at  "Facultat de Filologia,Traducció i Comunicació ". Find further info in attached leaflet by  clicking HERE

The fee is 30€ for APAVAC Members and members of other sister English teachers associations (APAC, APABAL, GRETA, CETA, TEA, APIGA, TESOL, APPI, BETEA) and 50€ for non-members payable into APAVAC bank account. Don't forget to mention your name and "Digital Story Telling Seminar" under  "Concepto". 
Deadline for registration is 27 February 2012

RuralCaja. Oficina 1187. C/. Archiduque Carlos, 77. 46014 Valencia NºCta: 3082 1187 00 5171656621 





No comments:

Post a Comment

You are welcome to give your opinion here

Note: only a member of this blog may post a comment.